飘雪
dw,blake's 7 big finish,梅林传奇,漫威,HP,星球大战,悲惨世界

这是一个cp向视频!!纯属恶搞!!如果不适,请速退出!!!有小神马!!主角!!!

听Nick Jonas的Jealous之后再也出来了,每次听这首歌脑补25AC的场景。

于是就有了这个视频!!

别打我!!!

拆了ER。

EMcp向!!!!!!

《Jealous》歌词 - Nick Jonas

I don't like the way he's lookin' at you
我不喜欢他看你的眼神 
I'm startin' to think you want him too
我开始以为你也喜欢他 
Am I crazy? 
我是疯了吗 
Have I lost you? 
我失去你了吗 
Even though I know you love me
即使我知道你爱我
I can't help it
但我还是会情不自禁乱想 
I turn my cheek, music up, 
转过脸 音乐响起 
And I'm puffing my chest. 
挺起胸膛 
I'm getting ready to face you, 
我准备好了面对你 
Can call me obsessed. 
可以说我为你痴迷 
It's not your fault that they hover, 
他们在你身旁徘徊不是你的错 
I mean no disrespect. 
其实也没有别的意思 
It's my right to be hellish, 
我也有权没有好脸色 
I still get jealous. 
我还是嫉妒 
Cause you're too sexy, beautiful, 
只是因为你太过美丽性感 
And everybody wants a taste. 
每个人都想得到你 
That's why
这就是原因 
I still get jealous. 
我还是嫉妒 
Cause you're too sexy, beautiful, 
只是因为你太过美丽性感 
And everybody wants a taste. 
每个人都想得到你 
That's why
这就是原因 
I still get jealous. 
我还是嫉妒

评论(6)
热度(22)
只展示最近三个月数据

© Ellen Snow | Powered by LOFTER